
Vyvinuli jsme historicky první Android aplikaci pro našeho klienta Sežev facility, která umí evidovat a vykazovat úklidy. A nejen to! Dá se použít i pro evidenci pochůzek ostrahy a může být využita také pro sledování docházky pracovníků.
Své místo by si mohla najít také v oblasti evidování práce doručovatelů nebo kontrolorů či při provádění odečtů.
Jak to funguje?

Pracovníci se do aplikace přihlašují loginem a pinem. Provedení operace (úklidu, pochůzky, kontroly atd.) je potvrzováno načtením QR kódu nebo NFC čipu. Údaje načtené z kódu/čipu jsou navíc opatřeny GPS souřadnicemi aktuální polohy zařízení. Kromě toho mají uživatelé možnost zadat vlastní požadavek nebo nahlásit incident doplněný o fotografii z místa.
Aplikace funguje také offline. Data se odešlou po následném připojení k Internetu. V brzké budoucnosti bude umět také evidovat kontrolu provedených úklidů supervizorem.
Aplikace je plně napojena na IS QML. Veškerá data následně zpracovává pracoviště dispečinku.
