Menu Zavřeno

Správa kontaktů – sdílejte firemní adresář

Dokonalý přehled o dodavatelích, zákaznících, fyzických osobách. V kanceláři, v terénu i jinde, máte kontakty vždy po ruce, a to včetně přehledu o absolvovaných či plánovaných jednáních.

Nový kontakt za pár vteřin

Stačí zadat IČO a tlačítko Načíst kontaktní údaje z ARES se o vložení základních údajů postará. Systém zároveň hlídá, jestli už kontakt náhodou mezi uloženými není. Získaný kontakt lze zařadit do přednastavených kategorií nebo si uživatel vytvoří vlastní. Následné filtrování je pak efektivnější. Samozřejmě, že umíme uložit i kontakt na fyzickou osobu. Jediná položka, která opravdu musí být vyplněna je jméno a příjmení. 

Detaily v záložkách

V detailech kontaktu se následně spravují přehledy osob, provozoven, bankovních účtů nebo jednání. Kontakt je synchronizován s obchodním rejstříkem a insolvenčním rejstříkem. Detaily jsou vybaveny řadou vychytávek jako je například načtení čísel bankovních účtů z ARES nebo čtveřicí ikonek, prostřednictvím kterých si lze stáhnout vizitku, nechat zaslat kontaktní údaje na email, zobrazit kontakt na portálu justice či zobrazit mapu.

Jednání vždy po ruce

IS QML nikdy nezapomene na to, co se kdy domluvilo nebo s kým bylo jednání vedeno. Jednání jsou přehledně zaznamenána v příslušné záložce v detailech kontaktu. Lze je rovněž nalézt i v detailu osoby, která se jednání účastnila. 

Souhrn všech zaznamenaných jednání se nachází v samostatném přehledu s možností filtrování dle různých kritérií. 

Vše rychle k dohledání

Modul nabízí přehled všech uložených kontaktů, jakož i provozoven, osob, bankovních účtů nebo jednání. Ve všech přehledech je možno informace filtrovat dle více kritérií. Pro rychlé hledání je možno využít i rámečku vedle symbolu lupy v záhlaví přehledu. Samozřejmostí všech přehledů je rovněž export vyfiltrovaných údajů do XLS souboru.

machine-learning
Informační systém QML se vyznačuje především snadným ovládáním a rychlou implementací.